Selskabet bag Lynetteholm hiver dansk medie i retten: 'Jeg synes, det er en ekstrem overreaktion'
https://www.dr.dk/nyheder/politik/selskabet-bag-lynetteholm-hiver-dansk-medie-i-retten-jeg-synes-det-er-en-ekstremOpen linkView original on kbin.dk
https://www.dr.dk/nyheder/politik/selskabet-bag-lynetteholm-hiver-dansk-medie-i-retten-jeg-synes-det-er-en-ekstremOpen linkView original on kbin.dk
De har nok heller ikke indset at Lynetteholm hviler økonomisk i sig selv.
For 50.000 kr?? Tror de at de får nogle popularitets point i medierne på det her eller hvorfor overhovedet bruge energi på så lille en sag?
Men det er jo bevist, at den såkaldt uvildige undersøgelse blev påduttet et resultat der var givet på forhånd. Det er da en korrumperet proces.
Det er jo dokumenteret ved en aktindsigt.
Forløbet er dokumenteret her:
https://ing.dk/artikel/ledende-spoergsmaal-og-ladede-formuleringer-i-undersoegelse-af-lynetteholms-propeffekt
Mig der tager Reddit til retten for uberettigede og ærekrænkende udtalelser mod svenskere på deres forum /r/Denmark 🤯☝🏻💡
Jeg havde en vinkel om politikere og armslængde-princippet, men den ser ikke ud til at være federeret fra Mastodon til feddit.dk.
https://norrebro.space/@pmakholm/110649501133228293
(Jeg skruer lidt på hvordan jeg anvender Kbin/Lemmy/Mastodon og forsøger mig igen en anden gang).