Spyke
sopuli.xyz

Väyrysen täytyy nyt tyytyä olemaan jumalkeisari itsekseen.

Kovasti on kyllä jaksanut yrittää, mitähän olisi käynyt jos olisi päässyt presidentiksi?

3

Olisi hämmentynyt kun ei enää ole Neuvostoliittoa mistä saada nootteja

7

Tulevaisuudessa, kuin Futuramassa konsanaan, tulee Paavon omasta vaatimuksesta säilötty pää vielä museosta nousemaan presidentiksi ja hallitsemaan maailmaa kaikkivoipana jumalkeisarina. Sanokaa minun sanoneen.. Paavon taru ei pääty tähän. Tai vähintäänkin hissikuvista tullaan vaatimaan tuleville sukupolville tekijänoikeuskorvauksia vielä vuosisatojen ajan.

2

Paavovitsi on useimmiten ihan hauska vitsi, mut joskus unohtuu että onko se vitsi vai ei

2

You reached the end

Paavo Väyrynen ei pääse presidenttiehdokkaaksi lisäajasta huolimatta | Spyke