Spyke
suomi·SuomibyIsoKiero

Nato-Suomen ensimmäinen alokaserä aloittaa tänään palveluksensa

– Sotatieteellinen tutkimustieto pyritään saamaan mahdollisimman nopeasti hyötykäyttöön kentälle. Maanpuolustuskorkeakoulun ja Puolustusvoimien tutkimuslaitoksen sekä puolustushaarojen tutkimuskeskusten rooli on tässä keskeinen. Ukrainan sodasta saatuja oppeja jalkautetaan koulutuksen ja harjoitusten sisältöjä kehittämällä, hän kuvaili.

https://yle.fi/a/74-20039374Open linkView original on sopuli.xyz
lemm.ee

Tsemppiä kaikille uusille alokkaille! Huomisaamu on pahin :D

6
Joureireply
lemmy.world

Joo, näinhän se on ny ku natossa ollaan, valmistumisen jälkee lähdetää maailmalle!

7
sopuli.xyz

Totta, kuulemma sen takia Biden tulee Suomeen että saa henkilökohtaisesti määrätä saapumiserän loppusijoituspaikan maailmalla.

8

Mä kuulin varmalta taholta, että se tulee tarkastamaan noppasopan koostumusta. Mutta et sitte kuullu tätä multa...

5

Huomisaamu on pahin

Tämähän se on. Muutaman viikon päästä on jo tottunut siihen elämään, ja alkaa mennä rutiinilla.

2

You reached the end

Nato-Suomen ensimmäinen alokaserä aloittaa tänään palveluksensa | Spyke