Spyke

Yleisesti ottaen toimivaa, mutta muutamissa paikossa ratikoiden myötä punaisena pysyvät valot tekee aika pahasti hallaa. Muunmuassa Papinkadun silta päästää perinteisesti hitaasti reagoivien kuskien myötä 3-4 autoa läpi kun ratikat menee 2min välein ristiin eri suuntiin.

Keskustan alueella tuo etuajo-oikeus on erittäin jees, mutta vihreiden minimipituus sais nousta viidestä sekunnista vähän pidemmäksi ainakin 16-18 välissä.

2

Mielenkiintoista olisi tietää sekä kokonaismatkustajamöärien kehitys, että vaikutus autojen määrään

2

You reached the end

Nyt se on varmaa: ratikan vuorovälin tihentäminen vähensi ruuhkia – Kokeilu jatkuu kevääseen | Spyke