Spyke
sopuli.xyz

Tuli syksyllä asennettua ilmalämpöpumppu, pääsee siis kunnolla koittamaan miten se pitää kämppää viileänä - viimekesänä kun tuppasi olemaan jotain 28-30C luokkaa ja kerran kun unohtui verhot auki niin kotiin tullessa olohuoneessa oli 36C.

4
oskureply
sopuli.xyz

Joo sama homma innolla odotan kunnon helteitä että pääsee testailemaan 😁

3

Vielä ei ole tarvinnut käynnistää pumppua, mutta tänään illalla ajattelin laittaa viilentämään.

2

Olen kai onnekas kun aurinko ei yleensä paista suoraan asuntooni, ja helteiden aikana sisällä on melko viileää. Asun siis siinä kuuluisassa "paikassa jonne aurinko ei paista" :D

3

Ilmanvaihto pienelle päivällä, ja tehokkaalle yöksi. Helpottaa kunnes yölämmötkin ylittävät siedettävän tason.

1

You reached the end

Tukalia helteitä tulossa | Spyke