Spyke

Perenijsjes! Want die smaken tenminste nog ergens naar in tegenstelling tot raketjes...

4

Raketje natuurlijk. Bodempje Bacardi Razz en dan de rest Fanta. Misschien een druppeltje grenadine om het af te maken. Proost!

3

Is het echt nodig om nu al de eerste feddit.nl burgeroorlog te veroorzaken?

3

Gemiddeld genomen heb ik liever een perenijsje, maar om eerlijk te zijn hangt het redelijk van het moment af welke ik liever heb

2

Dat middelste stuk van een raketje is zo smerig. Ik neem wel een lekker perenijsje.

Was er maar een raketje met alleen frambozensmaak :thinking:

2

Ik was ze helemaal vergeten, maar vroeger had je Speedy's! Dat waren soort van frambozenraketjes als ik het me goed herinner..

Edit: doe mij trouwens maar een perenijsje

3

Ikzelf vind perenijsjes lekkerder. Ze leken me ook gezonder, maar ik vergeleek de Ola Festini peer en de Ola Raket eens. Blijkbaar bevatten de raketjes 75 kcal en de perenijsjes 100 kcal per 100 gram.

2

You reached the end

Raketje or perenijsje? | Spyke