Spyke
feddit.dk

Hvorfor/hvordan?

Edit; posten loaded enormt langsomt så så først billedet efter min kommentar 🤦

3
SorteKaninreply
feddit.dk

Synes stadig dit spørgsmål holder - nogen der ved hvorfor prisen pludselig er faldet sådan?

5

Fik også lavet en god ladeplan for bilen idag, tjener ca 100kr på at fylde den op 😃

3
feddit.dk

Jamen, så ved jeg da hvad jeg skal gøre!! Jeg gætter på at det har noget med el i overskud og at skulle holde balancen.

1
sh.itjust.works

Jeg skal lade elbil (får ca. 50 kroner), i bruseren, vaske- og opvaskemaskine skal på. Det her skal misbruges!

2

Fed ide -- tænker jeg også tager en masse vaske på maskinen, lader fladskærmen stå tændt hele dagen med musik kørende og starter op på symaskinen og strygejernet.

1

You reached the end