Pfedditdk·Feddit.dkbyPinkPanther PSA: I morgen (søndag) bliver du betalt for at bruge strømView original on sh.itjust.works16Comments12
DaKoTa feddit.dk3Hide 3 repliesHvorfor/hvordan? Edit; posten loaded enormt langsomt så så først billedet efter min kommentar 🤦3
SorteKanin replyfeddit.dk2Hide 2 repliesSynes stadig dit spørgsmål holder - nogen der ved hvorfor prisen pludselig er faldet sådan?5
jjakobmn replyfeddit.dkJeg gætter på det er samme årsag som sidst vi var i minus i Pinsen. Hollandske solceller på nettomålerordning: https://elforbrug.nu/hollandsk-hul-i-hovedet/4
lleds replyfeddit.dkDet blæser men ikke nok til at dækker hele forbruget... Edit: nu kl. 18 er produktion af vind strøm højere end hele Danmarks el forbruget https://energinet.dk/energisystemet-lige-nu/ 3
EEpenance lemmy.worldFik også lavet en god ladeplan for bilen idag, tjener ca 100kr på at fylde den op 😃3
Modedyret feddit.dk2Hide 2 repliesJamen, så ved jeg da hvad jeg skal gøre!! Jeg gætter på at det har noget med el i overskud og at skulle holde balancen.1
PPinkPanther replysh.itjust.works1Hide 1 replyJeg skal lade elbil (får ca. 50 kroner), i bruseren, vaske- og opvaskemaskine skal på. Det her skal misbruges!2
Modedyret replyfeddit.dkFed ide -- tænker jeg også tager en masse vaske på maskinen, lader fladskærmen stå tændt hele dagen med musik kørende og starter op på symaskinen og strygejernet.1
Hvorfor/hvordan?
Edit; posten loaded enormt langsomt så så først billedet efter min kommentar 🤦
Synes stadig dit spørgsmål holder - nogen der ved hvorfor prisen pludselig er faldet sådan?
Jeg gætter på det er samme årsag som sidst vi var i minus i Pinsen. Hollandske solceller på nettomålerordning: https://elforbrug.nu/hollandsk-hul-i-hovedet/
Det blæser men ikke nok til at dækker hele forbruget...
Edit: nu kl. 18 er produktion af vind strøm højere end hele Danmarks el forbruget
https://energinet.dk/energisystemet-lige-nu/
Fik også lavet en god ladeplan for bilen idag, tjener ca 100kr på at fylde den op 😃
Jeg har solpaneler 😱
Så er det med at få fundet slukknappen.
Jamen, så ved jeg da hvad jeg skal gøre!! Jeg gætter på at det har noget med el i overskud og at skulle holde balancen.
Jeg skal lade elbil (får ca. 50 kroner), i bruseren, vaske- og opvaskemaskine skal på. Det her skal misbruges!
Fed ide -- tænker jeg også tager en masse vaske på maskinen, lader fladskærmen stå tændt hele dagen med musik kørende og starter op på symaskinen og strygejernet.