Terraskat Lex uit Delfshaven ontvoerd
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1688698/brutaal-terraskat-lex-op-klaarlichte-dag-ontvoerdOpen linkView original on feddit.nl
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1688698/brutaal-terraskat-lex-op-klaarlichte-dag-ontvoerdOpen linkView original on feddit.nl
Nou daar ga je dan, een strafblad voor een kat. Ik hoop dat ze de dames vinden.
Ik hoop dat ze Lex terugvinden en dat alles goed met hem is. Wat gaat er in godesnaam in je hoofd om dat je zomaar een kat meeneemt? (Waarschijnlijk weinig) Wat mij betreft mogen de dieven hiervoor best een tijdje brommen.