Spyke
feddit.nl

Als je niet stemt (maar dat wel mag) ga dan niet huilen als Geert de grootste wordt! Dan ben je zelf de oorzaak.

11

Opkomst lager dan 80% dus genoeg mensen hadden het kunnen voorkomen

5

Voerendaal had ze weer aan de ketting. De kinderen kregen wel een klein potloodje mee. Dat vind ik dan weer leuk.

4

You reached the end

Ik heb gestemd. | Spyke