thenetherlands·theNetherlandsbyPeter1986C Ik heb gestemd.In gemeente Heerlen mag je het potloodje houden.View original on lemmings.world21Comments8
Skull giver popplesburger.hilciferous.nl1Hide 1 reply[This comment has been deleted by an automated system]12
bbier feddit.nl2Hide 2 repliesAls je niet stemt (maar dat wel mag) ga dan niet huilen als Geert de grootste wordt! Dan ben je zelf de oorzaak.11
WWilliams lemmy.worldVoerendaal had ze weer aan de ketting. De kinderen kregen wel een klein potloodje mee. Dat vind ik dan weer leuk.4
[This comment has been deleted by an automated system]
Gewoon losknagen volgende keer
Als je niet stemt (maar dat wel mag) ga dan niet huilen als Geert de grootste wordt! Dan ben je zelf de oorzaak.
Purged by creator
Opkomst lager dan 80% dus genoeg mensen hadden het kunnen voorkomen
In gemeente Zwolle ook, dus ik heb mijn potloodje ook meegenomen
In Almere zittie aan een ketting...
Voerendaal had ze weer aan de ketting. De kinderen kregen wel een klein potloodje mee. Dat vind ik dan weer leuk.