thenetherlands·The NetherlandsbyQuinten Strijd tussen Reddit en gebruikers kent alleen verliezershttps://tweakers.net/nieuws/211206/strijd-tussen-reddit-en-gebruikers-kent-alleen-verliezers.htmlOpen linkView original on lemmy.world6Comments4
Krob lemmy.world3Hide 3 repliesIk voel me anders toch een winnaar de community is een stuk fijner hier.5
Quinten replylemmy.world2Hide 2 repliesKlopt. Vind ik ook. Hopelijk blijft Lemmy groeien. De support is in ieder geval inmens. Zo gebruik ik nu bijvoorbeeld wefwef.app om op mobiel te browsen. En er zijn inmiddels nog veel meer alternatieven.2
Krob replylemmy.world1Hide 1 replyIk heb wefwef nog niet geprobeerd, maar zal er is naar kijken. Ik gebruik zelf liftoff op android op het moment.3
NNotsosupermario replylemmy.worldIk kan wefwef ook echt aanraden, al is de mobiele versie van Lemmy ook helemaal prima3
Ik voel me anders toch een winnaar de community is een stuk fijner hier.
Klopt. Vind ik ook.
Hopelijk blijft Lemmy groeien. De support is in ieder geval inmens. Zo gebruik ik nu bijvoorbeeld wefwef.app om op mobiel te browsen. En er zijn inmiddels nog veel meer alternatieven.
Ik heb wefwef nog niet geprobeerd, maar zal er is naar kijken. Ik gebruik zelf liftoff op android op het moment.
Ik kan wefwef ook echt aanraden, al is de mobiele versie van Lemmy ook helemaal prima