Spyke
lemmy.world

πως τα κατάφερες και με έκανες χρήστη ενός social media ακόμα δεν έχω καταλάβει... Ωραίο φαίνεται πάντως...

4
sv1sjpreply
lemmy.world

Welcome. Για Πληροφορική έχει ήδη μαζέψει αρκετό κόσμο. Στα υπόλοιπα γίνονται κάποιες προσπάθειες.. Θέλει σίγουρα δουλειά ακόμη.

3
raikreply
lemmy.world

Να σου πω τώρα που σε βρήκα, αν και άσχετο... Δεν κάνεις κανα οδηγό για ραδιοερασιτεχνισμό και linux αν έχεις όρεξη; Πχ κάτι με termux και rtl-sdr dongle ακόμα και για εμάς που δεν έχουμε άδεια καλό θα είναι... μάλλον...

3
sv1sjpreply
lemmy.world

Με μεταπτυχιακό και δουλειά παράλληλα έχω χάσει την μπάλα, γι αυτό έχω και χαθεί τους τελευταίους μήνες. Εχω στο πρόγραμμα διάφορα.. Και το συγκεκριμένο άρθρο δηλαδή, ξενύχτισα για να γραφτεί!

4

Καταλαβαίνω. Καλή επιτυχία με το μεταπτυχιακό και γενικά

1

You reached the end

Τέλος το Reddit; Καλώς Ορίσατε στο Lemmy | Spyke