bthenetherlands·theNetherlandsbybier Hoe het voelt om als 40-jarige Volt te stemmenView original on feddit.nl23Comments6
gggwithgg feddit.nl5Hide 5 repliesTbh word ik een beetje moe van volt associeren met 'pubers' en 'kinderen'. Het voelt een beetje makkelijk kleineren, het is toch gewoon een volwaardige partij?16
TTar_Alcaran replysh.itjust.works3Hide 3 repliesSowieso meer dan de BBB, die toch verreweg het meest kinderachtig zijn9
ccoffeebiscuit replylemmy.world2Hide 2 repliesZe mogen dan wel niet meer zoveel in de media zijn, maar laten we de pvv niet vergeten. (De jij bent stom en ik niet partij)5
vvzq lemmy.blahaj.zoneAlle volters die ik ken zijn 40+. Nu zijn ook de meeste mensen die ik ken 40+, dus geen unbiased steekproef, maar toch.3
Tbh word ik een beetje moe van volt associeren met 'pubers' en 'kinderen'. Het voelt een beetje makkelijk kleineren, het is toch gewoon een volwaardige partij?
Sowieso meer dan de BBB, die toch verreweg het meest kinderachtig zijn
Ze mogen dan wel niet meer zoveel in de media zijn, maar laten we de pvv niet vergeten. (De jij bent stom en ik niet partij)
Wat heeft Daniel er nou weer mee te maken?
Die wou heel graag even genoemd worden. Aldus mijn telefoon.
Alle volters die ik ken zijn 40+. Nu zijn ook de meeste mensen die ik ken 40+, dus geen unbiased steekproef, maar toch.