Spyke
feddit.nl

Tbh word ik een beetje moe van volt associeren met 'pubers' en 'kinderen'. Het voelt een beetje makkelijk kleineren, het is toch gewoon een volwaardige partij?

16
lemmy.world

Ze mogen dan wel niet meer zoveel in de media zijn, maar laten we de pvv niet vergeten. (De jij bent stom en ik niet partij)

5
Rubenreply
feddit.nl

Wat heeft Daniel er nou weer mee te maken?

5

Alle volters die ik ken zijn 40+. Nu zijn ook de meeste mensen die ik ken 40+, dus geen unbiased steekproef, maar toch.

3

You reached the end

Hoe het voelt om als 40-jarige Volt te stemmen | Spyke