Ssuomi·SuomibySumuttaja Äiti ja lapsi tippuivat Itämereen Puolasta Ruotsiin matkanneesta laivastahttps://yle.fi/a/74-20008814/64-3-162162?Open linkView original on sopuli.xyz9Comments5
SSumuttaja sopuli.xyz[https://yle.fi/a/74-20039082](ylen laajempi juttu) Expressen kertoo, että lapsi ja äiti on molemmat kuljetettu sairaalaan Karlskronaan. Aftonbladetin mukaan he saivat painelu- ja puhalluselvytystä ennen sairaalaan kuljettamista. 8
Kryomaani sopuli.xyz1Hide 1 replyYLE:llä Ruotsalaismedioilta uusi päivitys juttuun: Äiti ja lapsi ovat menehtyneet. Tätähän jo jonkin verran osattiin pelätä sen perusteella kuinka kauan olivat olleet veden varassa ja elvytystarpeen vuoksi. Uskomattoman ikävä juttu, yhtä kaikki.5
ssham1 sopuli.xyzAika kauhea tilanne tällainen. Toivottavasti selviävät vaikka onkin harmillisen mahdollista, että pahin on sattunut eivätkä he selviä. Mutta toivottavasti selviävät!4
[https://yle.fi/a/74-20039082](ylen laajempi juttu)
YLE:llä Ruotsalaismedioilta uusi päivitys juttuun: Äiti ja lapsi ovat menehtyneet. Tätähän jo jonkin verran osattiin pelätä sen perusteella kuinka kauan olivat olleet veden varassa ja elvytystarpeen vuoksi. Uskomattoman ikävä juttu, yhtä kaikki.
Ja ikävämmäksi muuttui, kun nyt tutkitaan murhana ja itsemurhana.
Aika kauhea tilanne tällainen. Toivottavasti selviävät vaikka onkin harmillisen mahdollista, että pahin on sattunut eivätkä he selviä.
Mutta toivottavasti selviävät!