Spyke

Må indrømme at jeg slet ikke har fulgt med i krigen, hørte det kun da den startede. Jeg synes da det er trist at det skal være sådan at de studerende kommer op og toppes omkring det. Håber ikke det breder sig til AAU

6

You reached the end

Danske studerende må finde sig i naziflag på gangene | Spyke