Wat vraag/geef jij dit jaar voor sinterklaas?
Sinterklaas komt bijna weer aan in ons land, en ik moet m'n verlanglijstje nog maken. Het budget is €50 deze keer. Zit te denken aan een bordspel maar weet niet zo goed welke. Catan, Carcassonne, Secret Hitler en exploding kittens doen het hier meestal wel goed, jullie nog suggesties?
Dalmuti en Skipbo ken ik nog niet, zal eens kijken. Bedankt voor de tips!
Munchkin is ook een leuk spel om met een groep te spelen!
Monopoly deal is leuk. Kort en bondig. Hooguit 20 minuten maar erg leuk om ff samen tijd door te brengen. (Goed zoeken want ze zijn er van €80 maar ook voor 20 dacht ik)
Oehh dit is een vraag voor mij! Een aantal spellen die het bij heel veel mensen goed doen:
Bedankt voor de tips!