ssuomi·Suomibysyntaxerror Paavo Väyrynen lähtee taas presidentinvaaleihin – nimien kerääminen alkaa hetihttps://www.is.fi/politiikka/art-2000009650771.htmlOpen linkView original on sopuli.xyz21Comments9
kkupimukki sopuli.xyzHuh, onneksi maailmassa ei olekaan kaikki ihan hullunmyllyn! Aloin jo kerätä säilykkeitä maialmanloppua varten.8
thompson_ sopuli.xyzEi taida olla sattumaa että valitsivat laittaa uutiskuvaksi juuri tämän meemikuvan.6
kkeletappi replysopuli.xyzPaavohan ei varsinaisesti häviä, vaan hän saa muut voittamaan enemmän ja kovempaa.5
Mikähän on Paavon kanta Redditin API hinnoittelumuutoksiin?
"Voiko vitutukseen kuolla?"
Mikähän on Paavon kanta nekromantiaan?
Maailma muuttuu mutta Paavo Väyrynen ei.
Onhan tätä kyllä huvittava katsella.
Huh, onneksi maailmassa ei olekaan kaikki ihan hullunmyllyn! Aloin jo kerätä säilykkeitä maialmanloppua varten.
Ei taida olla sattumaa että valitsivat laittaa uutiskuvaksi juuri tämän meemikuvan.
Voi voi, eikö Paavo ala jo väsyä häviämiseen?
Paavohan ei varsinaisesti häviä, vaan hän saa muut voittamaan enemmän ja kovempaa.