Spyke
feddit.nu

Det var helgdag här igår (Österrike), så idag är det klämdag! 4 dagar helg är alltid najs.

3
ngonsreply
feddit.nu

Jag har bott här i 10 år, har ingen aning hur eller om man firar...

2

Nä, jag har aldrig märkt att någon firar, utöver njuter av att få vara ledig.

1

You reached the end