chatt·Allmän diskussionbyAndreas [2023-10-27] Frittsnack fredagÄntligen fredag! Här kan det snackas om allt och ingenting. Denna stickytråd läggs upp automatiskt varje fredag kl. 7. Jag postar det här med botten.View original on feddit.nu5Comments7
ddennisnedry feddit.nu5Hide 5 repliesDet var helgdag här igår (Österrike), så idag är det klämdag! 4 dagar helg är alltid najs.3
nngons replyfeddit.nu1Hide 1 replyJag har bott här i 10 år, har ingen aning hur eller om man firar...2
ddennisnedry replyfeddit.nuNä, jag har aldrig märkt att någon firar, utöver njuter av att få vara ledig.1
Det var helgdag här igår (Österrike), så idag är det klämdag! 4 dagar helg är alltid najs.
Oj, vad var det för helgdag?
26 oktober är Österrikes nationldag.
Exakt!
Jag har bott här i 10 år, har ingen aning hur eller om man firar...
Nä, jag har aldrig märkt att någon firar, utöver njuter av att få vara ledig.
Jag gillar inte palt