Spyke
feddit.nl

Ik ben voornamelijk op zoek naar advies over wat ik op mijn boterham moet doen.

3

Hooguit appeltjes voor de dorst, maar of dat op een boterham lekker is...

2
feddit.nl

Bedankt! Is er een relatie met de oude subreddit? Zijn er bijvoorbeeld moderators in common?

1

Nee, ik heb m aangemaakt omdat ik graag zo'n community wilde en hij nog niet bestond. Mochten de Reddit mods zich melden zijn ze van harte welkom als mod.

Ik verwacht na 30 juni, wanneer de apps ophouden te werken, en hernieuwde influx van deelnemers.

2

You reached the end

Welkom! | Spyke