Spyke
feddit.dk

Hvorfor blander udenrigsminister sig ind i havvind?

6

@leds Fordi udenrigsministeren tilfældigvis også er en del af Moderaternes politiske ledelse og fordi ingen vil tage sig af det hvis Henrik Frandsen blander sig.

Hvem er Henrik Frandsen, spørger du måske.

Han er klima-, energi-, og forsyningsordfører for Moderaterne. Men den interne dynamik i både partiet og regeringen betyder at det er Lars Løkke der tegner partiets politik.

5

You reached the end

Løkke gav kunstigt åndedræt til dødsdømt vindmølleprojekt. Og spiste kaviar med milliardærerne bag | Spyke