gcatalan·Catalàbygamarus Hola?Bon dia, com és possible que el nom de la comunitat no estigui ni ben escrit? La persona que la creada no és catalana?View original on lemmy.cat8Comments3
llo puto zirak lemmy.cat2Hide 2 repliesno crec que la persona que ha creat la comunitat sigui catalana, no ;)3
ffoxtrot replylemmy.world1Hide 1 replyés veritat, visc a catalunya però no soc d'aquí i el meu català escrit és terrible. he arreglat el nom de la comunitat6
no crec que la persona que ha creat la comunitat sigui catalana, no ;)
és veritat, visc a catalunya però no soc d'aquí i el meu català escrit és terrible. he arreglat el nom de la comunitat
gràcies!