Spyke
lemmy.cat

no crec que la persona que ha creat la comunitat sigui catalana, no ;)

3
foxtrotreply
lemmy.world

és veritat, visc a catalunya però no soc d'aquí i el meu català escrit és terrible. he arreglat el nom de la comunitat

6

You reached the end

Hola? | Spyke