Spyke

"Maar de e-sigaret is een geneesmiddel om te stoppen met roken. Geneesmiddelen zijn goed. Zelfs de overheid zegt dat het minder schadelijk voor je is dan een echte sigaret. "Minder schadelijk" is ook goed, dus als je daarop overstapt, dan ben je gewoon goed bezig" aldus mijn schoonvader.

Er is zoveel aandacht voor hoe goed de e-sigaret is, dat er vergeten wordt dat het netto nog steeds gewoon slecht voor je is.

Slimme jongens, die tabakslobbyisten!

11

You reached the end

NOS | Zorgen om vapende jongeren: 'Snel en ongemerkt verslaafd aan nicotine' | Spyke