Spyke

[Betalingsmur] Udvalgsformand: Mens staten røvrender naboer ved Høvsøre så kan vi i Lemvig rejse en kæmpemølle uden en eneste protest

For meget betalingsvæg, det gad jeg ikke: Der er ikke kommet et eneste høringssvar (kritisk eller anderledes) ift. opstilling af Danmarks største vindmølle på Thyborøn Havn, sandsynligvis fordi indbyggerne i Lemvig Kommune får lov at købe anparter i den.

TLDR: Vindmøller er ikke NIMBY, hvis folk får smidt penge ned i deres baghave.

[Betalingsmur] Udvalgsformand: Mens staten røvrender naboer ved Høvsøre så kan vi i Lemvig rejse en kæmpemølle uden en eneste protesthttps://folkebladetlemvig.dk/lemvig/udvalgsformand-mens-staten-roevrender-naboer-ved-hoevsoere-saa-kan-vi-i-lemvig-rejse-en-kaempemoelle-uden-en-eneste-protestOpen linkView original on feddit.dk
No comments on the original post yet.
[Betalingsmur] Udvalgsformand: Mens staten røvrender naboer ved Høvsøre så kan vi i Lemvig rejse en kæmpemølle uden en eneste protest | Spyke