chatt·Allmän diskussionbyAndreas [2023-09-29] Frittsnack fredagÄntligen fredag! Här kan det snackas om allt och ingenting. Denna stickytråd läggs upp automatiskt varje fredag kl. 7. Jag postar det här med botten.View original on feddit.nu4Comments1
LLemmilicious replyfeddit.nuJodå, kanske en smula grått då och då, men mycket sol ändå! Jag njuter väldigt mycket av det efter en så pass grå augusti månad!1
Jodå, kanske en smula grått då och då, men mycket sol ändå! Jag njuter väldigt mycket av det efter en så pass grå augusti månad!