_cnt0 unilem.org1Hide 1 replyHallo vrienden! Er is meer leven in mijn grootvader dan in deze gemeenschap. En hij wordt begraven. Wat is er aan de hand met jou?15
DDeclamatie mander.xyz1Hide 1 replyWe moeten deze gemeenschap nieuw leven inblazen door middel van mond op mond beademing.11
KKonijn Willem III feddit.nl3Hide 3 repliesMisschien moeten jullie de mensen van "hebikgelezen" uitnodigen? De Nederlandse feddit gemeenschap is niet heel actief.5
_cnt0 replyunilem.org2Hide 2 repliesIk heb geprobeerd. Was niet welkom. https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/16qsjle/ikihe/ Deze reactie werd zeer snel verwijderd: 7
We hebben te vroeg gepiekt.
SPRICH
MOERASDUITS
Ü
Hallo vrienden! Er is meer leven in mijn grootvader dan in deze gemeenschap. En hij wordt begraven. Wat is er aan de hand met jou?
GIBT MEIN FAHRRAD ZURÜCK!
We moeten deze gemeenschap nieuw leven inblazen door middel van mond op mond beademing.
ich_iel is behoorlijk actief. Misschien moeten we wat gastposts doen.
Rust in vrede!
Misschien moeten jullie de mensen van "hebikgelezen" uitnodigen? De Nederlandse feddit gemeenschap is niet heel actief.
Ik heb geprobeerd. Was niet welkom.
https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/16qsjle/ikihe/
Deze reactie werd zeer snel verwijderd:
Lekker stom dat ze het gelijk verwijderden. :-(
Bedankt dat je het hebt geprobeerd 🙂
😢