Er heeft zich in twee maanden tijd een neosociale omwenteling afgespeeld: er gloort perspectief
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/09/12/er-heeft-zich-in-twee-maanden-tijd-een-neosociale-omwenteling-afgespeeld-er-gloort-perspectief-a4174180Open linkView original on feddit.nl
Eerst zien, dan geloven. Ik geloof helemaal nergens meer in wat betreft de Nederlandse politiek. Ik ga plichtsgetrouw stemmen en daar denk ik ook wel goed over na, maar daarna zet ik de politiek het liefst weer zo ver mogelijk uit mijn hoofd.