Spyke
feddit.dk

Hele Løkkes liv har været en gråzone. Mon han har problemer i privatøkonomien igen siden han laver reklamer?

7
feddit.dk

lol, mange Christiansborgjournalister betragter det jo som deres hvide hval at finde ud af hvorfor Løkke har så meget rod i privatøkonomien

2
feddit.dk

Det burde også være tæt på umuligt med den løn han har haft i så mange år. Med mindre ham gambler eller et eller andet.

4

Ja, der er et eller andet, der er super underligt. Ham og konen udlejede halvdelen af deres hus i Græsted for et par år siden, så vidt jeg husker.

2

Det er dælme også agressivt med så mange logoer, især når man sammenligner med mettes bålsnak

2

You reached the end

Løkke bevæger sig ud i gråzone og bliver mødt af kritik: Optræder i reklame for YouTube | Spyke