nyheder·NyhederbySorteKanin Løkke bevæger sig ud i gråzone og bliver mødt af kritik: Optræder i reklame for YouTubehttps://www.dr.dk/nyheder/politik/loekke-bevaeger-sig-ud-i-graazone-og-bliver-moedt-af-kritik-optraeder-i-reklame-youtubeOpen linkView original on feddit.dk14Comments7
CarstenBoll feddit.dk4Hide 4 repliesHele Løkkes liv har været en gråzone. Mon han har problemer i privatøkonomien igen siden han laver reklamer?7
SSupersundSandkage replyfeddit.dk3Hide 3 replieslol, mange Christiansborgjournalister betragter det jo som deres hvide hval at finde ud af hvorfor Løkke har så meget rod i privatøkonomien2
CarstenBoll replyfeddit.dk1Hide 1 replyDet burde også være tæt på umuligt med den løn han har haft i så mange år. Med mindre ham gambler eller et eller andet.4
SSupersundSandkage replyfeddit.dkJa, der er et eller andet, der er super underligt. Ham og konen udlejede halvdelen af deres hus i Græsted for et par år siden, så vidt jeg husker.2
DaKoTa feddit.dkDet er dælme også agressivt med så mange logoer, især når man sammenligner med mettes bålsnak2
Hele Løkkes liv har været en gråzone. Mon han har problemer i privatøkonomien igen siden han laver reklamer?
lol, mange Christiansborgjournalister betragter det jo som deres hvide hval at finde ud af hvorfor Løkke har så meget rod i privatøkonomien
Det burde også være tæt på umuligt med den løn han har haft i så mange år. Med mindre ham gambler eller et eller andet.
Ja, der er et eller andet, der er super underligt. Ham og konen udlejede halvdelen af deres hus i Græsted for et par år siden, så vidt jeg husker.
Måske har han købt for mange par sko til 2000 kroner 😂
Fuck ham så fucking meget
Det er dælme også agressivt med så mange logoer, især når man sammenligner med mettes bålsnak