Spyke

En elke dag wordt het binnen warmer omdat het 's nachts niet genoeg afkoelt. Ik heb alles om 6 uur open gezet maar het maakt geen moer uit (en bedankt voor de spliffrook, buuf).

2
Lucreply
lemmy.world

Misschien heel random maar is komkommer ook iets dat niet aan te slepen valt bij heet weer? Of ligt dat gewoon aan mijn supermarkt en is het niet bijzonder populair nu

2

Ik sta niet op groente (AGF) maar dit zal ik morgen eens aan de lui van AGF vragen, ben zelf ook wel benieuwd nu

1

Daar heb ik inmiddels toch al wel veel van opgebruikt, dus ik heb nog slechts een megapack of 20 liggen helaas.

1

You reached the end

Ik wil niet klagen dat het warm is, maar wel dat al het ijs in supermarkt uitverkocht is. | Spyke