En elke dag wordt het binnen warmer omdat het 's nachts niet genoeg afkoelt. Ik heb alles om 6 uur open gezet maar het maakt geen moer uit (en bedankt voor de spliffrook, buuf).
Misschien heel random maar is komkommer ook iets dat niet aan te slepen valt bij heet weer? Of ligt dat gewoon aan mijn supermarkt en is het niet bijzonder populair nu
Ik klaag wel omdat het warm is.
Godstyfus.
Detering.
En elke dag wordt het binnen warmer omdat het 's nachts niet genoeg afkoelt. Ik heb alles om 6 uur open gezet maar het maakt geen moer uit (en bedankt voor de spliffrook, buuf).
Werk zelf in een supermarkt
Het is oprecht niet aan te slepen zo hard gaat het
Misschien heel random maar is komkommer ook iets dat niet aan te slepen valt bij heet weer? Of ligt dat gewoon aan mijn supermarkt en is het niet bijzonder populair nu
Ik sta niet op groente (AGF) maar dit zal ik morgen eens aan de lui van AGF vragen, ben zelf ook wel benieuwd nu
Ligt allemaal bij mij in de vriezer, sorry!
Heb je toevallig ook nog toillet papier uit 2020 in huis liggen?
Daar heb ik inmiddels toch al wel veel van opgebruikt, dus ik heb nog slechts een megapack of 20 liggen helaas.
Ja… Gelukkig heb ik een bak ijs gekocht voor deze week.