[2026-06-22] Kulturmandag
Velkommen til Kulturmandag!
Her deler vi hvad vi har set, læst, spillet, hørt – eller bare oplevet med hjertet åbent og hovedet halvt på skrå. Ingen anmeldelser nødvendige, bare din ufiltrerede oplevelse af kultur i bredeste forstand.
🎬 En film der rørte dig? 📚 En bog du ikke kunne slippe? 🎮 Et spil der sugede tiden? 🌿 Eller måske bare en tur i skoven med en guldsmed som wingman?
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver mandag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @[email protected] .
Jeg så dokumentaren om WHAM! på Netflix. Den var virkelig god. Jeg er bekendt med WHAM!s hits, men at de formåede hvad de gjorde i så ung en alder, og på så kort tid, var nyt for mig. Og så vil jeg sige, at vi alle bør stræbe efter, at være en ven som Andrew Ridgley.
Dokumentaren er ikke perfekt, men den afdækker sin vinkel ret godt.