tfedditdk·Feddit.dkbytimroerstroem Breaking news i VestjyllandSom Oluf Sand ville have sagt (omend han nok bor omkring Husby), "Det e' bå' dæjli'!"View original on feddit.dk11Comments4
NNielsToft feddit.dkNu ved jeg ikke hvor stor sådan én er normalt men 38 kg, så er vi da vist i kategorien "krabat". Tillykke med fangsten til dem!5
Nu ved jeg ikke hvor stor sådan én er normalt men 38 kg, så er vi da vist i kategorien "krabat". Tillykke med fangsten til dem!
Det bliver Danmarks største stjerneskud
Vi skal have fat i en hummer eller sytten, tror jeg.