Nlinuxuser_gr·Linux-User.grbyNews Reporter Ερώτηση: ποιο είναι το πιο όμορφο θέμα για openbox;https://linux-user.gr/t/erwthsh-poio-einai-to-pio-omorfo-thema-gia-openbox/6253Open linkView original on lemmy.wtf1Comments