Nlinuxuser_gr·Linux-User.grbyNews Reporter Δεν έχω Ελληνικά σε GTK εφαρμογή - Οδηγός για τόνουςhttps://linux-user.gr/t/den-echw-ellhnika-se-gtk-efarmogh-odhgos-gia-tonoys/6324Open linkView original on lemmy.wtf1Comments