[Ida Auken] bekræfter deltagelse i lukket Peter Thiel-netværk
https://www.version2.dk/artikel/dansk-minister-bekraefter-deltagelse-i-lukket-peter-thiel-netvaerk?1f4e2460cfb84ebe8cd48fb29bb9de08=xlNu4sTcCedt2qQzqBWLTqnC4RwTViLTVfRFy3fc23kOpen linkView original on feddit.dk
Alle som har noget med Thiel at gøre bør skrutineres. Thiel og hans flok er komplet vanvittige. Håber deltagelsen er bare for at se hvad der sker og have en finger på pulsen.
Sjovt.
Det er utrolig skræmmende læsning.
OBS: Jeg har lige ændret linket til et gavelink, jeg var ikke opmærksom på, at artiklen var bag en betalingsmur.
Ikke spor suspekt!
Wtf, det er godt nok klamt at hun deltager i det