Spyke

Ostres, que guai, mersi per avisar. Doncs veuré els partits en català a partir d'ara :)


Edit: Doncs vaig veure el partit de la selecció espanyola contra l'Aràbia Saudita en La 2 en català, però no em van agradar massa els comentaristes. Hi havia una comentarista que no en tenia gaire d'idea i un altre que deia moltes bestieses.

1

You reached the end

Quan i on veure el Mundial en català? | Spyke