Maria Rovira (Oye Sherman): "Horta hauria de ser el model de ciutat a què ha d'aspirar Barcelona"
Maria Rovira passa pel ‘Mirador Barcelona’, del "bàsics", una talaia des de la qual mirar amb perspectiva la ciutat.
https://beteve.cat/cultura/maria-rovira-oye-sherman-horta-model-ciutat-aspirar-barcelona/Open linkView original on piefed.social