Spyke
feddit.dk

Synes det er en spændende artikel, men gule bjælker en onsdag morgen med sådan en titel får de til at lyde som vi er i krig fra i morgen af. Synes det er uansvarligt af dr.

Men artiklen selv er spændende og et alarmerende tegn på en reel konfrontation mellem NATO og Rusland. Jeg har forholdt mig relativt skeptisk til udtalerne omkring Rusland og invasion af NATO. Men dette peger i en retning af forberedelser.

Heldigvis er næste zapad øvelse først I 2029, og kan ikke se en mulighed for at de kan mobilisere tropper langs Natos grænse uden vi opdager det.

15
DaKoTareply
feddit.dk

Det var det første jeg så da jeg åbnede telefonen til reddit/feddit i morges. Jeg kunne godt mærke at nu komme Dommedagen, men efter har have læst kommentarer osv så faldt jeg til ro igen. Det er simpelthen ikke god stil af DR. Men jeg blev da vækket grundigt

5

Endte faktisk med at skrive en længere klage til DR vedrørende gule bjælker og samfundsresiliens og de tog umiddelbart godt imod den. Så fortalte min kammerat mig så at de SKAL besvare klager. Men uhm, det er sendt videre. Og jeg synes folk der er utilfredse med den her gul bjælke, burde sende dem en venlig klage. Med streg under venlig.

5
feddit.dk

Ja, det er ikke ligefrem BREAKING NEWS, det har jo været åbenlyst i et stykke tid at Rusland opruster langs grænsen.

Jeg håber bare vi er klar hvis de gør noget rigtigt dumt.

4

Jeg håber bare vi er klar hvis de gør noget rigtigt dumt.

Altså, det tænker jeg ikke rigtigt vi er, men der er heldigvis 150.000 NATO soldater i Baltikum. Det er vel ikke nok til at vinde en krig, specielt ikke når vi ikke har nogle droner osv, men det kan vel afskrække en del.

Spm. er om vi ville opnå kontrol med luftrummet. Hvis vi kan det, så er meget muligt.

4
feddit.dk

Fra en opfølgende artikel:

Ruslands ambassadør i Danmark efter DR-afsløring: Det er 'en løgn', at vi vil angribe europæiske Nato-lande

Så kan vi trygt læne os tilbage som da oprustningen ved Ukraine var en løgn.

12

Nu skal man ikke tro på noget fra russernes side før Kreml har benægtet det.

4

Ak, så mistede medierne interessen for sidste emne, så nu skal det her køres ud for fuld blæs. Breaking news, skræmmende clickbait overskrifter, konstante liveblogs og interview med gud og hvermand det måtte have en mening.

Slap nu af, informer nøgternt om situationen og stop med at prøve at hidse en katastrofestemning op.

8

You reached the end

Nye satellitbilleder afslører russisk oprustning langs grænsen til Norden | Spyke