Spyke

Suomen suuri linja on mur­tu­nut – ­Nyt köy­hyyt­tä li­sä­tään tie­toi­ses­ti

Meillä on ensi kertaa itsenäisyyden aikana hallitus, joka on määrätietoisesti pyrkinyt lisäämään köyhyyttä ja tekemään köyhien, työttömien, lapsiperheiden, sairaiden ja maahanmuuttajien elämästä vaikeampaa. Viime mainittu on ollut valtiovarainministerin puolueen sydämen asia.

Suomen suuri linja on mur­tu­nut – ­Nyt köy­hyyt­tä li­sä­tään tie­toi­ses­tihttps://www.kaleva.fi/suomen-suuri-linja-on-murtunut-nyt-koyhyytta-lisat/13479677Open linkView original on sopuli.xyz

Nytkö se kokoomuksen EK:n poliittinen linja on jollekkin valjennut.

Kädestä suuhun elävä matalapalkkaorja, jolla ei ole säästöjä, ei liity liittoihin, eikä pokkuroi vastaan, kun sitä kyykyttää.

12
sopuli.xyz

En tiiä onko tää eka hallitus joka tota tietosesti tekee, mut ainaki tää o eka hallitus joka ylpeilee sillä.

En tiiä, ite en usko et tää maa lähtee nousuu enne ku tullee joku seuraava katastrofinpoikane joka pistää ihmisiä tekkeen taas yhteistyötä sen sijaa et harrastetaa vaa toistemme sabotoimista minkä keritään. Toivoin että tää hallitus ois ollu tarpeeks iso katastrofi siihe, mut näköjää ei.

12

Epäilen, että Kokoomus pistää saman "velkalaivamme uppoaa"-pelottelukamppanjan tulille ensivaaleissakin ja porukkahan kumpparit jalassa ja traktorin sisukumit olkapäillä laukkoo äänestyskoppeihin.

2

You reached the end

Suomen suuri linja on mur­tu­nut – ­Nyt köy­hyyt­tä li­sä­tään tie­toi­ses­ti | Spyke