Spyke
feddit.dk

Peter Hummelgaard flytter fra justitsminister til finansminister. Det betragtes som en opgradering af kommentatorerne. Personligt håber jeg ikke at han får mere indflydelse eller bliver formand for S fremadrettet. Jeg bryder mig ikke om at han forsøger at indføre masseovervågning. Forhåbentlig ikke noget han vil røre fra finansministeriet.

8

Han har flere forfærdelige ideer og holdninger, og han burde aldrig komme i nærheden af nogen form for magt. Så selvfølgelig bliver han kørt i stilling til at blive den næste S-formand og potentielt statsminister.

8

Som jæger må jeg bare sige det er en katastrofe med Reumert Gjerding.

Præsidenten for en af de mest jagtfjendske organisationer i Danmark som miljøminister. Der er virkeligt virkeligt dårlig stemning i omgangskredsen pt!

Det kunne meget hurtigt blive 4 tunge år det her

1

You reached the end