Riksdagen sa ja: Polisen får använda ansiktsigenkänning – i realtid - FrihetsNytt
Vad fan är det för jävla värld vi lever i..... Om mer övervåning och hårdare straff hade funkat så hade väll vi redan sett det vi det här laget.....
https://frihetsnytt.se/riksdagen-sa-ja-polisen-faar-anvanda-ansiktsigenkanning-i-realtid/Open linkView original on feddit.nu