Spyke

Cool og alt det, men hvordan i alle hede hule helvede er det den illustration NASA vælger at bruge til offentliggørelsen? Det ligner jo noget fra et 90'er point-and-click børnespil.

Edit:

Lige der. En tro kopi!

6
feddit.dk

USA og Kina i rumkapløb. Det er da meget bedre at bruge pengene der end på våben, kan man sige.

4
feddit.dk

Ret ambitiøst projekt må man sige, hvor verdens rigeste mænd har scoret sig nogle gode kontrakter med den amerikanske regering, altsammen for at komme før kineserne.

3
lemmy.world

Jeg tror det ender med at være en måde at skyde offentlige penge i den private sektor uden nogen egentlig ambition om at ramme månen.

5
MBechreply
feddit.dk

Korruption, i USA? Ej nu har jeg da aldrig!

3

You reached the end