Spyke

Nå men serveren bag Feddit.dk kører ihvertfald med en ikke-sårbar NGINX nu :)

6

At erstatte hele kodebaser med memory-safe sprog vil nok give flere kritiske bugs end det vil løse. Jeg tænker at en glidende udfasning hvor man sørger for at ny kode så vidt muligt er i memory-safe sprog men at man så vidt muligt holder sig til tesen "if it ain't broke, don't fix it" er den bedste metode

4

You reached the end

Kritisk NGINX sårbarhed bliver nu udnyttet | Spyke