fedditdk·Feddit.dkbyHobbit Ny løsning på folks ulve problemerHvis det virker imod bjørne, virker det vel også på ulve???https://www.independent.co.uk/asia/japan/japan-robot-wolf-bear-attacks-ohta-seiki-b2975670.htmlOpen linkView original on feddit.dk16Comments4
Hobbit feddit.dk1Hide 1 replyEj vil også fejre at tipsy jeg, har lavet først erigtige post på lemmy10
Ej vil også fejre at tipsy jeg, har lavet først erigtige post på lemmy
🍻
Et ulveskræmsel!
Den virker i hvert fald på mig. Jeg er meget skræmt.