Stop de Amerikaanse overname DigiD!
Ik hoop dat dit niet als spam ervaren wordt, maar aangezien het doel is om ons aller persoonsgegevens in NL te houden lijkt het me een nobele poging waard. Kleine moeite om samen het signaal te geven!
https://actie.degoedezaak.org/petitions/stop-de-amerikaanse-overname-digidOpen linkView original on lemmy.world
Het lijkt me goed om hier steun voor te vragen, ik vraag me alleen af hoeveel zin het nog heeft nadat de regering de zorgen van de tweede kamer op dit punt volledig lijkt te negeren. Het is zo raar dat we in deze tijd besluiten om zo'n overname goed te keuren. Je weet gewoon dat dit gebruikt kan worden in de toekomst om Nederland verder onder druk te zetten.
Ja, vooral als de reden om wel te verkopen is "dat de Amerikaanse regering anders boos wordt. Je zou maar voor jezelf opkomen hè..