Spyke
feddit.dk

- Det, der kunne have en gang på jorden, var at bede Troels Lund Poulsen om at være kongelig undersøger. Ikke med henblik på at være statsminister. Vi udelukker ikke, at statsministeren kunne komme til at hedde Mette Frederiksen - eller noget andet, siger Lars Løkke Rasmussen.

Okay, men prøvede I ikke allerede at danne en midterregering med S, M, K og V? Altså har de ikke allerede diskuteret det og den faldt til jorden?

Er det her Lars' forsøg på selv at blive statsminister igen? Det virker også bare helt urealistisk. Jeg er ærlig talt bare ikke sikker på hvad det helt præcist er Løkke går efter her. Hvorfor skulle der kunne dannes en midterregering med Troels som kongelig undersøger i stedet for Mette? Det er jo de samme partier der skal diskutere og det har de vel allerede gjort?

Eller måske er det her et forsøg på at gennemtvinge en S, R, M, V, K regering? Men igen, K og S i regering sammen... Det virker altså urealistisk.

8

Der har jo tidligere været konservative der mente det var en god ide at samarbejde med soc dem.

4

Stemmer gerne for en meget lav pensionsalder til specifikt Lars Løkke Rasmussen.

4

You reached the end

Løkke opgiver forhandlingsforløb og peger på Troels Lund | Spyke