Spyke
lemmy.world

Er is ook een "Nederlands" topic die wat actiever lijkt te zijn dan deze. Misschien handig om te mergen. Voor hun vrijdag middag thread, zie: https://lemmy.world/post/188366

Ps. Goed om te zien dat verschillende mensen dit op Lemmy oppakken!

4
Krobreply
lemmy.world

Het is allemaal zo verspreid, dit is mijn feed op het moment.

4
Quintenreply
lemmy.world

Goede nieuws is: in de volgende update van Fediverse wordt het mogelijk om community's te mergen op de verschillende Lemmy's. Dus op feddit.nl en lemmy.world. Wellicht voor iedere 'Nederlandcommunity' iets om naar te kijken en samen te voegen!

4

Het is nu zo verspreid: dit is in mijn ogen de meest actieve community omdat hier het meest gepost wordt. c/Nederlands wordt meer gereageerd, maar mag je geen Engels spreken. Dus ik prefereer wel deze community, of sublemmy hoe je het ook wil noemen

3
Quintenreply
lemmy.world

Zie het inderdaad!

Verschil wat ik met deze community probeer te bereiken is dat er ook qua posts wat meer activiteit inzit dat de conversatie kan starten! Mocht @Ruud willen mergen is dat natuurlijk prima, dan hoor ik dat wel van hem. :)

Edit: overigens mag je hier ook in het Engels posten. Iets wat op /c/Nederlands niet mag.

4
Patarikireply
lemmy.world

Raar, ik ben op beide geabonneerd maar ik zie alleen deze community verschijnen in mijn subscribed-list. Als de andere actiever is zou ik die dan niet vaker moeten zien?

2

Sorteer c/Nederlands eens op New. Er wordt namelijk niet vaak gepost, wel gecomment.

3

You reached the end

Het (bijna) weekend draadje: wat ga jij dit weekend doen? (1) | Spyke