pnederlands·Nederlandsbypuddinghelmet Angelo Schuurmans startte een vluchtelingenopvang in Oss | Eva JinekErg interessant imo, wie gaat dit in Ter Apel uitproberen en andere steden? Ik ben van de partij iigView original on feddit.nl2Comments