Spyke

Vad menar det då att vara sosialist?

Det, vad man försökte i Sovjetunion kan icke fungera, och jag har ingen åning hur man kunde verkligen ha en sosialistiskt rik utan att döda alla mänskliga rättigheter...

Så... I teori ja, jag kunde seg mig som sosialist. Men I praxis tror jag, att det vad vi hade i Norden några 30 år sen är bättre... Det var ju ingen sosialism, eller?

1

You reached the end

Er det noen her som er sosialist? | Spyke