"Als je een offer vraagt van Nederlandse burgers, durf er dan ook voor te gaan staan"
https://www.nrc.nl/nieuws/2026/02/24/als-je-een-offer-vraagt-van-nederlandse-burgers-durf-er-dan-ook-voor-te-gaan-staan-a4921342?gift_token=4921342%7E1772720901%7E98OfjHYETQKs70KOTajUOg%7EoaAzCLMuZZtE2jDIadvVX-HDJTvFw3TM_oxPZPTxzBEOpen linkView original on feddit.nl
Altijd maar weer de minima raken… belachelijk. Ga het eens halen bij de groot verdieners?!
Paywall feestje
Cadeautje.
Dank! Meteen maar de hoofdlink aangepast.