Bu fiyatlar ne amk
100'lugunu bulgaristandan 600tl ye aldim yazin amk. Alkol kullanimini azaltmak icin vergi diyorlar ulkede alkol bagimliligi yasayan yok zaten amk. Olan da fiyatlar yuzunden kacak icip oluyor. Sikim boyle isi
100'lugunu bulgaristandan 600tl ye aldim yazin amk. Alkol kullanimini azaltmak icin vergi diyorlar ulkede alkol bagimliligi yasayan yok zaten amk. Olan da fiyatlar yuzunden kacak icip oluyor. Sikim boyle isi
gümrükte sıkıntı çıkmasa her şey daha basit olur amk
Lan madsimit. Banlandıktan sonra redditte yeni hesap açıp ondan da banlandıktan sonra redditi bıraktın zannetmiştim buraya da göç etmişsin. Naber?