Spyke

Sivistyselämää näivetetään, koska se ei muka tuota taloudellisesti

" Inhimillisen, humaanin elämän toimintoja ei tällä hetkellä pidetä tärkeinä, koska niiden ei katsota tuottavan riittävän paljon taloudellisesti. Viime vuoden lopulla Helsingin Sanomien kulttuuritoimittaja Jussi Ahlroth kirjoitti esseessään, että sivistyksen romahdus on muutenkin ollut hätkähdyttävän nopea. Vuosisatojen aikana rakennettu ihmisymmärrys on Yhdysvalloissa ja Itä-Euroopassa heitetty syrjään hetkessä (HS 28.12.2025) – ja sama kehitys on meneillään meilläkin."

Sivistyselämää näivetetään, koska se ei muka tuota taloudellisestihttps://naskinen.blogspot.com/2026/02/sivistyselamaa-naivetetaan-koska-se-ei.htmlOpen linkView original on sopuli.xyz
No comments on the original post yet.
Sivistyselämää näivetetään, koska se ei muka tuota taloudellisesti | Spyke