thenetherlands·theNetherlandsbyfattyfoods Ruzie over krimp Schiphol loopt hoog op, VS dreigt met sanctieshttps://nos.nl/artikel/2488777-ruzie-over-krimp-schiphol-loopt-hoog-op-vs-dreigt-met-sanctiesOpen linkView original on feddit.nl25Comments6
TThe_Worst feddit.nl1Hide 1 replyDe VS lijken wel een klein kind tegenwoordig. Doe wat ik wil anders volgen er sancties!!!1!12
TTrippin replyfeddit.nlDat krijg je als bedrijven mogen lobbyen bij de ministeries zoals in de big U S of A2
ssndrtj feddit.nl2Hide 2 repliesWat hebben de Amerikanen hier in godesnaam mee te maken? Fuck dat sanctiedreigement. Ook, wat een hoeveelheid taalfouten in het artikel. "Op de dag dat het kabinet besluiten", wat?11
JochCool replykbin.social1Hide 1 reply"besluiten" is hier een zelfstandig naamwoord meervoud, niet een werkwoord. “Op de dag dat het kabinet besluiten (...) moet sturen.” Maar het leest inderdaad niet makkelijk.10
DDozensOfDonner mander.xyzWow, politici beginnen te dreigen om samenwerking tussen bedrijven te bemoeilijken. Wtf is dat voor instellingen3
De VS lijken wel een klein kind tegenwoordig. Doe wat ik wil anders volgen er sancties!!!1!
Dat krijg je als bedrijven mogen lobbyen bij de ministeries zoals in de big U S of A
Wat hebben de Amerikanen hier in godesnaam mee te maken? Fuck dat sanctiedreigement.
Ook, wat een hoeveelheid taalfouten in het artikel. "Op de dag dat het kabinet besluiten", wat?
"besluiten" is hier een zelfstandig naamwoord meervoud, niet een werkwoord. “Op de dag dat het kabinet besluiten (...) moet sturen.” Maar het leest inderdaad niet makkelijk.
Je hebt gelijk. Het leest wel heel onnatuurlijk.
Wow, politici beginnen te dreigen om samenwerking tussen bedrijven te bemoeilijken. Wtf is dat voor instellingen